2014. szeptember 7., vasárnap

Bögrés fánk



Vasárnap délután van. Délelőtt vásárolni voltunk Brigi lányommal, átmeneti kabátot vettünk neki.A fél nap is eltelt, mire hazaértünk, így igyekezni kellett a főzéssel.
Ebéd után beszéltünk arról, hogy milyen jó is lenne most egy kis édesség, egy torta, vagy valami süti.
Szétnéztem a neten, és megakadt a szemem a bögrés fánk receptjén.
(Rupáner konyha blogon találtam. Köszi!)
 Nem gondolkodtam sokat, összekevertem a hozzávalókat, így valóban 15 perc alatt készen volt  a délutáni édesség.
Hozzávalók:


- 2  bögre liszt
- 2 tojás
- 1 csomag sütőpor
- 2 doboz natúr joghurt,de fele fele arányban lehet joghurt és tejfel is.
-3 evőkanál cukor

Ezeket összekevertem egy tálba, a tészta állaga leginkább a nokedlire hasonlított.  Olajat forrósítottam, és két kanál segítségével kisütöttem a kis fánkokat. A fánkok maguktól megfordulnak az olajban.
Papírtörlőre szedtem, hogy a felesleges olajat felitassam róla.
Majd porcelántálba letakarva várta a gyerekeket. Saját készítésű tartósítószermentes baracklekvárral tálaltam. (Az első adag túl forró olajba került, és a fánkok túl nagyok lettek, így a kutyusoknak jutott az első adag, aminek nagyon örültek. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése